مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 12:052020-11-11سياسي

لبخند هنرمند ویلچرنشین شیرینی آغاز فعالیت بنیاد ملی کارافرینی اجتماعی در یزد


اولین بنیاد خیریه کارآفرینی اجتماعی استان یزد که با هدف رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی در گستره ملی شکل گرفته، با اهدای ویلچر به هنرمند جوان مهریزی، - "لبخند هنرمند ویلچرنشین" شیرینی آغاز فعالیت بنیاد ملی کارافرینی اجتماعی در یزد ایسنا/یزد اولین بنیاد خیریه کارآفرینی اجتماعی استان یزد که با هدف رفع مشکلات و آسیب های اجتماعی در گستره ملی شکل گرفته، با اهدای ویلچر به هنرمند جوان مهریزی، فعالیت خود را آغاز کرد.

سیدمحمد رستگاری فرماندار یزد روز گذشته در نشست اعضای هیات مدیره این بنیاد کارآفرینی اجتماعی که در محل فرمانداری یزد برگزار شد، با بیان این که همت بخش خیری یزد ستودنی است، گفت: نه تنها در مسئله کرونا بلکه در هر نیازی که با خیرین استان در میان گذاشته شد، مشکل برطرف و شاهد مشارکت خیران بودیم.

وی فرمانداری را یک پلی ارتباطی بین مردم و خیرین دانست و به همبستگی و پشتکار خیران یزد در رفع مشکلات استان از دیرباز تاکنون اشاره کرد.

این مسئول به ظرفیت غنی شهرستان مهریز در انواع هنر به خصوص هنر تئاتر اشاره کرد و گفت: هنرمندانی مانند محمد جواد آخوندی هنرمند معلول مهریزی با وجود مهارت و استعداد مطلوبی که در عرصه هنر دارند، نمی توانند خود را مانند هنرمندان مرکز استان نشان دهند لذا باید تلاش شود تا هنرمندان شهرستانی بیش از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لبخند هنرمند ویلچرنشین شیرینی آغاز فعالیت بنیاد ملی کارافرینی اجتماعی در یزد

لبخند هنرمند ویلچرنشین شیرینی آغاز فعالیت بنیاد ملی کارافرینی اجتماعی در یزد