مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 12:352020-11-11اقتصادي

پذیرش 27 شرکت در فرابورس در 3 ماه گذشته


مدیر پذیرش فرابورس ایران از پذیرش 27 شرکت از صنایع مختلف شامل فلزات اساسی، دارویی، غذایی، سرمایه گذاری، حمل ونقل، فناوری اطلاعات در 3 ماه اخیر در فرابورس ایران خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، مونا السادات کابلی با بیان اینکه از ابتدای مردادماه تا اواخر مهرماه سال جاری 29 پرونده پذیرش در هیات پذیرش فرابورس بررسی شده‌ است، گفت: در بین این پرونده‌ها 27 پرونده رأی مثبت گرفتند و اطلاعات دو پرونده متقاضی پذیرش نیز در ماه‌های آتی مجددا بررسی خواهد شد و 300 پرونده پذیرش در حال بررسی است.

وی همچنین درباره درج شرکت‌ها در فرابورس اظهار داشت: شرکت صنایع چوب خزر کاسپین از گروه محصولات چوبی در بازار دوم فرابورس درج شد و در صف عرضه اولیه قرار گرفته است و در حوزه فناوری اطلاعات نیز شرکت سپیدار سیستم پذیرش شده که در حال حاضر فرایندهای درج را سپری می‌کند.

کابلی همچنین از پذیرش 3 شرکت فولاد شاهرود، آهن و فولاد غدیر و فولاد سیرجان در صنعت فلزات اساسی خبر داد و گفت: در همین حوزه قرار است شرایط پذیرش شرکت فولاد اسفراین نیز مجددا بررسی شود.

مدیر پذیرش فرابورس ایران با بیان اینکه شرکت‌های صنایع روی ایرانیان، توسعه سرب و روی ایرانیان و سوژمیران توانستند از هیات پذیرش رأی مثبت بگیرند، ادامه داد : در صنعت دارو نیز شرکت راموفارم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 27 شرکت در فرابورس در 3 ماه گذشته

پذیرش 27 شرکت در فرابورس در 3 ماه گذشته