مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 12:352020-11-11دانش

حبیبی، سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی حسن حبیبی، عضو هیات علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه خلیج فارس را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر منصوب کرد.

- بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری به موجب این حکم جناب عالی به سمت سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) منصوب می شوید.



امید است با تدبیر جناب عالی و تعامل موثر با مدیریت استان و دانشگاه های بزرگ منطقه برنامه های جاری پارک تداوم یافته و شرایط لازم برای رشد و توسعه کمی و کیفی پارک در عرصه های کالبدی و محتوایی و نقش آفرینی هرچه بیشتر در زیست بوم کارآفرینی و نوآوری فرآهم آمده و جایگاه پارک علم و فناوری خلیج فارس در برنامه های توسعه ای منطقه ارتقا یابد.



 با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه های اسلامی و مبانی علمی ماموریت ها و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوب دولت تدبیر و امید و طرح های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبیبی، سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس شد

حبیبی، سرپرست پارک علم و فناوری خلیج فارس شد