مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 12:352020-11-11اقتصادي

راه اندازی نخستین صندوق زمین و ساختمان مناطق آزاد ایران در کیش


برای نخستین بار در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مجوز راه اندازی صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان در منطقه آزاد کیش توسط سازمان بورس و اوراق بهادار صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، ناصر آخوندی عضو هیأت مدیره، معاون توسعه مدیریت و سرپرست معاونت اقتصادی این سازمان در تشریح موضوع گفت: صندوق زمین و ساختمان، نوعی صندوق سرمایه گذاری است که با جمع آوری سرمایه های اندک سرمایه گذاران و استفاده در پروژه های ساختمانی با کاربری تجاری، اداری و مسکونی موجب رشد سرمایه های کوچک می شود.

وی افزود: اداره این صندوق با ارکان مورد تأیید سازمان بورس و اوراق بهادار انجام می شود و هدف اصلی از راه اندازی آن، افزایش سرمایه های جمع شده از سرمایه گذاران در بهترین پروژه های عمرانی و دستیابی آنها به سود حداکثری است.

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به چگونگی فعالیت این صندوق عنوان کرد: مکانیزم فعالیت صندوق زمین و مسکن شامل جمع آوری وجوه سرمایه گذاران، تخصیص وجوه به پروژه ساختمانی، فروش واحدهای ساختمانی پروژه و تخصیص سود به سرمایه گذاران می باشد.

وی با اشاره به حجم سرمایه گذاری 2700 میلیارد ریالی این پروژه تصریح کرد: موقعیت طرح مورد نظر برای ساخت و ساز، فاز 7 صدف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین صندوق زمین و ساختمان مناطق آزاد ایران در کیش

راه اندازی نخستین صندوق زمین و ساختمان مناطق آزاد ایران در کیش