مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 12:452020-11-11اقتصادي

شروع نوسانگیری در بورس اشتباه است


شروع دوباره امکان نوسانگیری روزانه در معاملات بازار سرمایه یعنی حذف مسیر بلندمدت کردن افق سرمایه گذاری در بورس؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، عباسعلی حقانی نسب با اشتباه خواندن تصمیم حذف ممنوعیت نوسانگیری روزانه در بورس گفت: این کار یعنی شروع دوباره امکان معاملات نوسانگیری روزانه که به این مفهوم است که با این کار مسیر بلندمدت کردن افق سرمایه‌گذاری در بورس را حذف می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت سبدگردان هدف با انتقاد از تصمیمات بدون کارشناسی که در خصوص معاملات بازار سرمایه گرفته می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه متولیان امر هر تصمیمی که می‌گیرید به مختصات توده‌واری بازار سهام و حضور مردم عادی در این بازار توجهی نمی‌کنند.

وی افزود: متولیان بازار سرمایه باید پاسخگوی این پرسش‌ها باشند که چرا با حذف ممنوعیت نوسانگیری روزانه در بورس اجازه نمی‌دهید افق سرمایه‌گذاری در این بازار بلندمدت شود؟ و این که چرا به چشم و ذهن سرمایه‌گذاران حاضر در بازار سرمایه افق کوتاه‌مدت تزریق می‌کنند تا مردم در تحلیل خود فقط قدم جلوی پایشان را ببینند؟ این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: اتخاذ تصمیمات لحظه‌ای در بازار سرمایه در حالی ادامه دارد که ابزارهای سرمایه‌گذاری بلندمدت را در بورس رها کرده‌ایم و بجای اعمال این سیاست&zwn


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروع نوسانگیری در بورس اشتباه است

شروع نوسانگیری در بورس اشتباه است