مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 12:502020-11-11سياسي

گفت وگوی دوستانه با موضوع «امکان و یا انکار ملاقات با امام زمان (عج)»


گفت وگوی دوستانه حجت الاسلام والمسلمین رفیعی استاد حوزه علمیه قم با جوانان با موضوع «امکان و یا انکار ملاقات با امام زمان عج» در حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، گفت وگوی دوستانه حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی با تعدادی از جوانان با موضوع امکان و یا انکار ملاقات با امام زمان عج در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

رفیعی در این گفت وگو با معرفی کتاب دانشنامه امام مهدی(عج) که توسط انتشارات دانشگاه قرآن و حدیث در 9 جلد به چاپ رسیده است گفت: در جلد 5 این کتاب به بحث ملاقات با امام زمان(عج) پرداخته شده است.

وی با بیان اینکه امام زمان زنده هستند و در میان مردم زندگی می کنند و ملاقات با ایشان در زمان غیبت کبری از نظر عقلی امکان دارد، افزود: از نظر نقلی هم در کتاب کافی در روایتی آمده است که در غیبت کبری کسی از جای امام خبر ندارد مگر اولیاء خدا، بنابراین ملاقات با ایشان امکان دارد.

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: به قدری نقل های فراوان از ملاقات بزرگان با امام زمان وجود دارد که قابل انکار نیست و آیت الله نهاوندی در کتاب العبقری الحسان هفت نوع ملاقات با امام زمان را که صورت گرفته با ذکر مستندات آن بیان کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی دوستانه با موضوع «امکان و یا انکار ملاقات با امام زمان (عج)»

گفت وگوی دوستانه با موضوع «امکان و یا انکار ملاقات با امام زمان (عج)»