مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 13:002020-11-11حوادث

سارق محموله های جاده ای دستگیر شد/ کشف 8 تن تخم مرغ فاقد مجوز


فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سارق محموله های خودروهای باری و کامیون ها خبر داد و گفت: همچنین محموله 8 تنی تخم مرغ فاقد مجوز توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محموله ای در محور جنوبی و کمربندی استان و ایجاد فضای رعب بین کامیون داران و رانندگان سایر خودروهای باربری، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تلاش های شبانه روزی و استفاده از شگردهای خاص پلیسی و رصد سارقان سابقه دار یک نفر سارق حرفه ای سابقه دار در این خصوص که به تازگی از زندان آزاد شده است را در مخفیگاهش در خرم آباد دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان بیان داشت: متهم در بازجویی های اولیه به 20 فقره سرقت محموله جاده ای اعتراف کرد.

سردار مهدیان نسب با توصیه به کامیون داران به رعایت نکات ایمنی و استفاده از تجهیزات بازدارنده و توقف شب هنگام در پارکینگ های معتبر و یا در نزدیکی ایستگاه پلیس، گفت: متهم به مرجع ذی صلاح معرفی شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مأموران ایست و بازرسی خمه الیگودرز حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی اصفهان -الیگودرز به دو دستگاه کامیون کشنده حامل تخم مرغ مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را مت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق محموله های جاده ای دستگیر شد/ کشف 8 تن تخم مرغ فاقد مجوز

سارق محموله های جاده ای دستگیر شد/ کشف 8 تن تخم مرغ فاقد مجوز