مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 14:152020-11-11حوادث

انهدام باند قاچاق احشام در سیرجان


فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام یک باند قاچاق احشام و کشف 181 رأس گوسفند زنده در محدوده شهرستان سیرجان خبر داد.

- ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان از انهدام یک باند قاچاق احشام و کشف 181 رأس گوسفند زنده در محدوده شهرستان سیرجان خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر بیان کرد: مأموران پلیس سیرجان در راستای مبارزه با قاچاق دام ضمن انجام کار اطلاعاتی از فعالیت یک باند قاچاق احشام مطلع شدند.

وی افزود: در ادامه، ماموران با گشت زنی در محدوده چند نقطه روستایی، یک مکان نگهداری دام را شناسایی کردند که با حضور نامحسوس در این محل مشخص شد چند نفر قصد بارگیری و انتقال تعداد زیادی گوسفند زنده به خارج از استان را دارند.

ناظری بیان کرد: در این رابطه ماموران ضمن دستگیری 3 متهم از انتقال 181 راس گوسفند زنده به خارج از استان که به منظور قاچاق به کشورهای حاشیه خلیج فارس در این نقطه نگهداری می شدند جلوگیری کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این دام های قاچاق را 5 میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد قیمت کردند، اظهار کرد: خروج غیرمجاز دام از کشور ضربات سنگینی به چرخه اقتصاد و تولید داخلی وارد می کند و از آنجا که بسیاری از بیماری های خطرناک احشام قابل سرایت به انسان نیز هستند انتقال احشام بدون مجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق احشام در سیرجان

انهدام باند قاچاق احشام در سیرجان