مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 15:102020-11-11اقتصادي

سند توسعه 10 ساله گیلان تا سال 1400 تهیه و تدوین می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: سند توسعه 10 ساله گیلان تا سال 1400 تهیه و تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیوان محمدی بعدازظهر چهارشنبه جلسه کمیته برنامه ریزی لنگرود که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: از مجموع 11 سد لاستیکی گیلان چهار سد افتتاح شده که دو سد مربوط به لنگرود بوده که نشان دهنده توجه به این شهرستان است.

محمدی با اشاره به پیش بینی چهار میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار برای زمین چمن مصنوعی کومله و سالن باستانی این شهرستان، افزود: در شش ماهه نخست سال گذشته از 185 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان لنگرود بیش از 92 میلیارد و 500 میلیون تومان تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه برای امسال از سه منبع بودجه ای 23 میلیارد تومان برای شهرستان لنگرود در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تاکنون هشت میلیارد تومان تخصیص یافته که امیدواریم تا پایان سال به نرم واقعی برسیم.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه توزیع اعتبارات بر اساس مساحت و تراکم جمعیت هر شهرستان است، اضافه کرد: محدودیت هایی برای اعتبارات داریم.

محمدی با بیان اینکه سند توسعه 10 ساله استان گیلان سال آینده رونمایی می شود، افزود: نخبگان و فرهیختگان در تهیه و تدوین و تنظیم این سند همکاری داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند توسعه 10 ساله گیلان تا سال 1400 تهیه و تدوین می شود

سند توسعه 10 ساله گیلان تا سال 1400 تهیه و تدوین می شود