مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 15:152020-11-11ورزشي

توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات ورزشی درشهرستان های استان همدان


نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع امکانات و اعتبارات ورزشی در شهرستان های استان همدان عادلانه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن لطفی ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی موانع و برنامه های پیش روی ورزش و جوانان شهرستان رزن که با حضور فرماندار شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم ترین مباحث پیرامون ورزش و جوانان توزیع عادلانه اعتبارات و امکانات ورزشی در شهرستان ها است که انتظار داریم این مهم در استان همدان در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: متأسفانه در حال حاضر شهر قروه رزن با 40 هزار نفر جمعیت فاقد استخر است و استخر بانوان رزن نیز پس از گذشت یک دهه از عملیات ساخت همچنان نیمه کار است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حمایت از هیئت های ورزشی شهرستان ها یکی دیگر از مسائلی است که باید بیش ازپیش به آن توجه شود چراکه درگذشته به صورت عادلانه توزیع اعتبارات انجام نمی شد.

ضرورت توسعه زیرساخت های ورزشی رزن فرماندار رزن نیز بر ضرورت توسعه زیرساخت های ورزشی این شهرستان با حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد.

سید رضا سلامتی گفت: شهرستان رزن یکی از شهرستان های موفق استان همدان است که با وفاق و همدلی مسئولین شهرستان و همچنین بهره گیری از توصیه های استاندار همدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات ورزشی درشهرستان های استان همدان

توزیع عادلانه امکانات و اعتبارات ورزشی درشهرستان های استان همدان