مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 15:352020-11-11سياسي

تولیت آستان قدس رضوی: هر کس رییس جمهور آمریکا شود، تاثیری بر سیاست ما ندارد


تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که هر کس رییس‌جمهور آمریکا شود، تاثیری بر سیاست ما ندارد، گفت: اینکه چه فردی در آمریکا انتخاب شده برای ما مهم نیست زیرا تغییر افراد سیاست استعماری و ظالمانه این حکومت را دگرگون نمی‌کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ حجت‌الاسلام احمد مروی در جلسه شورای معاونان آستان قدس رضوی که شامگاه در تالار ولایت حرم مطهر رضوی برگزار شد، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، اظهار کرد: اینکه چه فردی در آمریکا انتخاب شده برای ما مهم نیست زیرا تغییر افراد سیاست استعماری و ظالمانه این حکومت را دگرگون نمی‌کند؛ لذا موضع ما در این خصوص همان موضعی هست که رهبر معظم انقلاب فرمودند که انتخابات آمریکا تاثیری بر سیاست‌ کشور ما ندارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با سیاست‌های استعماری و ظالمانه رژیم آمریکا مخالف است، افزود: ما مخالف یا موافق با حزب خاصی در آمریکا نیستیم بلکه مخالف سیستم استعماری و استثماری حکومت آمریکا هستیم؛ رفت و آمد اشخاص بر سیاست‌های ما تاثیری ندارد زیرا در سیاست‌های آمریکا تغییری ایجاد نمی‌کند.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه شاید ادبیات و روش‌ جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها با هم متفاوت باشد اما سیاست و هدف آن‌ها یکسان است و تصری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیت آستان قدس رضوی: هر کس رییس جمهور آمریکا شود، تاثیری بر سیاست ما ندارد

تولیت آستان قدس رضوی: هر کس رییس جمهور آمریکا شود، تاثیری بر سیاست ما ندارد