مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 16:302020-11-11سياسي

ضرورت تصمیم گیری عاقلانه درباره محدودیت های کرونایی اصناف


جلسه شورای شهر رشت برگزار و اعضا خواستار تصمیم گیری عاقلانه از سوی مسئولان استان گیلان درباره محدودیت های کرونایی اصناف شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر رشت عصر چهارشنبه در دفتر شورای اسلامی این شهر با حضور حداکثری اعضا برگزار شد.

احمد رمضانپور نرگسی رییس شورای شهر رشت با اشاره به اینکه حمایت و رسیدگی به امور بیماران کلیوی در استان گیلان باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: بیمارستان رازی رشت به ویژه مجموعه درمانی در خصوص پیوند کلیوی خدمات شایسته ای انجام داده اند.

وی با ابراز تأسف از شرایط حاد کرونایی در کشور که سبب شده است مسئولین تصمیمات جدیدی را در این رابطه اتخاذ کنند، اظهار داشت: امیدواریم از این تراژدی دردناک بتوانیم باهمت مسئولین و مجموعه درمانی به خوبی عبور کنیم.

پروژه های اجرا شدن در زمینه جمع آوری آب های سطحی مطلوب نبوده است در ادامه رضا رسولی عضو شورای شهر رشت با ابراز نگرانی از شدت آبگرفتگی معابر در سطح شهر رشت، گفت: هزینه های زیادی در سال های گذشته برای رفع این مشکل صرف شده است اما هنوز با مشکلات جدی تری مواجه ایم.

وی با اشاره به اینکه ساخت سازهای پی در پی و اجرای پروژه های عمرانی در مناطق مختلف شهری رشت سبب ایجاد تغییر در بافت شهری و اراضی بالادست شده است، اظهار داشت: به نظر می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تصمیم گیری عاقلانه درباره محدودیت های کرونایی اصناف

ضرورت تصمیم گیری عاقلانه درباره محدودیت های کرونایی اصناف