مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 18:052020-11-11اقتصادي

اعتصاب کارخانه های ماسه شویی دغدغه جدید بازسازی مناطق زلزله زده


مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی گفت: اعتصاب کارخانه های ماسه شویی میانه به دغدغه جدیدی برای ادامه بازسازی های مناطق زلزله زده استان تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، کار را برای ما سخت کرد.

افزایش لجام گسیخته قیمت مصالح ساختمانی و همزمانی فصل کشاورزی و زراعت نیز با کار بازسازی سبب تأخیر بیشتر در امر بازسازی ها شد.

سکونت مردم در دو هزار واحد احداثی مدیر کل بنیاد مسکن استان ادامه داد: سه هزار و 500 واحد تعمیری داشتیم که پرونده آنها تا بهمن ماه بسته شد.

سه هزار مورد احداثی نیز داشتیم که کار آرماتور بندی 100 درصد آنها به اتمام رسیده و نصب اسکلت در 98 درصد، دیوارچینی در 76 درصد، ایجاد سقف در 92 درصد واحدها انجام شده و در مجموع مردم در دو هزار مورد از این واحدها ساکن هستند.

وی با اشاره ای به مشکل گرانی مصالح گفت: در ابتدای کار قیمت ورق فولادی حدود سه هزار و 500 بود که این مقدار تا 12 هزار تومان نیز بالا آمد یعنی حدود سه الی چهار برابر شد و حالا قیمت احداث مسکن در مناطق زلزله زده به ازای هر متر حداقل سه میلیون تومان شده است.

باباپور از ابلاغ تسهیلات تعمیری به استان به میزان 15 میلیون تسهیلات چهار درصدی و پنج میلیون بلاعوض خبر داد و گفت: در این راستا مکاتباتی انجام شده بود که با ابلاغ آنها، زمینه برای تزریق تسهیلات به واحدها فراهم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب کارخانه های ماسه شویی دغدغه جدید بازسازی مناطق زلزله زده

اعتصاب کارخانه های ماسه شویی دغدغه جدید بازسازی مناطق زلزله زده