مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 18:202020-11-11سياسي

ارزیابی ایران از گزارش جدید مدیرکل آژانس در مورد اجرای برجام


سفیر و نماینده دائم کشورمان در وین با اعلام خبر انتشار گزارش جدید مدیرکل آژانس در مورد راستی آزمایی اجرای برجام، گفت: این گزارش در کنار تایید کاهش تعهدات برجامی ایران و اقدامات ایران در این راستا، - سفیر و نماینده دائم کشورمان در وین با اعلام خبر انتشار گزارش جدید مدیرکل آژانس در مورد راستی آزمایی اجرای برجام، گفت: این گزارش در کنار تایید کاهش تعهدات برجامی ایران و اقدامات ایران در این راستا، به همکاری میان ایران و آژانس در حوزه های مختلف اشاره و اعلام می دارد آژانس به فعالیت های راستی آزمایی و نظارتی خود درخصوص تعهدات مرتبط ایران ادامه داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم غریب آبادی گفت: ایران علاوه بر تداوم تولید آب سنگین و ذخیره آن، مقادیری نیز افزون بر 2/2 تن آب سنگین به خارج صادر کرده و همچنین 3/1 تن نیز در راستای فعالیت های تحقیق و توسعه خود مصرف کرده است.

غریب آبادی همچنین افزود: طبق گزارش آژانس، فعالیت های غنی سازی در نطنز و فردو، از جمله با ماشین های جدید، و غنی سازی تا 4/5 درصد و فراتر از 3/67 درصد مقرر در برجام، همچنان ادامه دارد.

علاوه بر این، گزارش به تصمیم اخیر ایران برای انتقال سانتریفیوژهای تحقیق و توسعه به زیر زمین در نطنز اشاره کرده و گفته است که ایران اعلام کرده در این راستا الزامات پادمانی را در نظر خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزیابی ایران از گزارش جدید مدیرکل آژانس در مورد اجرای برجام

ارزیابی ایران از گزارش جدید مدیرکل آژانس در مورد اجرای برجام