مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 18:402020-11-11سياسي

چرا روز شهادت «احمد قصیر» در لبنان روز شهید نامگذاری شده است؟


امروز روز شهید حزب الله نامگذاری شده است.

سی و هشت سال پیش در چنین روزی، شهید «احمد قصیر» مبارز حزب الله نخستین عملیات استشهادی حزب الله را علیه رژیم صهیونیستی انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امروز سالروز شهادت احمد قصیر مبارز حزب الله  است، که او را فاتح عصر استشهادی ها و فاتح دوران پیروزی های مقاومت از سال 1982 میلادی تا به امروز می خوانند.

  شهید احمد جعفر قصیر -که سید حسن نصرالله او را امیرُ الاستشهادیین نامید- متولد 1963 میلادی جوان خاطره این شهید را زنده و گرامی می دارند و به داشتن چنین شهدایی که جان خود را فدای وطنشان کردند و از دستاوردها و مسیر مقاومت که راه اسلام واقعی است، صیانت کردند، احساس افتخار و سربلندی می کند.

این شهدا را خدا برای شهادت برگزید و امروز روز تجدید پیمان با آنها برای کامل کردن راهی است که آنها پیموندند راهی که هنوز برای آن خون ها ریخته می شود.

حزب الله روز شهادت احمد قصیر را روز شهید حزب الله نامگذاری کرده است و به همین مناسبت، سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله امشب سخنرانی خواهد داشت.

دبیر کل حزب الله در یکی از مناسبت های گرامیداشت رور شهید حزب الله گفت: امروز یازدهم اکتبر را روز شهید حزب الله نامیدیم، زیرا روز اولین استشهادی و به تعبیری امیر استشهادی ها، احمد قصیر، است که با دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا روز شهادت «احمد قصیر» در لبنان روز شهید نامگذاری شده است؟

چرا روز شهادت «احمد قصیر» در لبنان روز شهید نامگذاری شده است؟