مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 20:252020-11-11سياسي

کرونا فرصتی برای تغییر و بازنگری در نظام آموزشی جهاد دانشگاهی


معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی با بیان اینکه کرونا تهدیدی جدی برای توسعه آموزش های تخصصی جهاددانشگاهی است، بر لزوم بازنگری فعالیت های آموزشی این نهاد برای رفع این تهدیدها تاکید کرد.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی با بیان اینکه کرونا تهدیدی جدی برای توسعه آموزش های تخصصی جهاددانشگاهی است، بر لزوم بازنگری فعالیت های آموزشی این نهاد برای رفع این تهدیدها تاکید کرد.

مهدی باصولی امروز چهارشنبه 21 آبان ماه در دیدار با نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی و فرماندار ساوه که در دفتر نماینده مجلس برگزار شد، به فعالیت های جهاددانشگاهی در حوزه های آموزشی، تحقیقاتی، علمی، پژوهشی، درمانی، فرهنگی و .

اشاره کرد و افزود: عمده ترین فعالیت های جهاددانشگاهی در شهرستان ساوه بیشتر به حوزه آموزش های تخصصی کوتاه مدت و آموزش عالی معطوف شده است.

وی با اشاره به تهدیدهایی که در نتیجه شیوع کروناویروس متوجه حوزه آموزش های کوتاه مدت و آموزش عالی شده است، گفت: برای برون رفت از این تهدیدها باید یک بازنگری در نحوه و نوع فعالیت های آموزشی صورت گیرد.

وی به برنامه های پیشنهادی از سوی نماینده مجلس، فرماندار و جهاددانشگاهی ساوه برای ارتقای فعالیت ها اشاره کرد و گفت: برنامه های پیشنهادی که در جهاددانشگاهی امک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا فرصتی برای تغییر و بازنگری در نظام آموزشی جهاد دانشگاهی

کرونا فرصتی برای تغییر و بازنگری در نظام آموزشی جهاد دانشگاهی