مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 21:052020-11-11اقتصادي

«حدیدمبتکران» اردبیل در فاز تجاری سازی قرار گرفت


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: شرکت حدیدمبتکران تولیدکننده کامیون در مرحله نهایی صدور مجوز برای تجاری سازی قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رامین صادقی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به نشست با معاون وزیر و رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران اظهار کرد: مجموعه تولیدی حدید مبتکران که در سفر سال گذشته رییس جمهور به بهره برداری رسید، وارد فاز تجاری سازی شده که در این نشست سعی کردیم تا مسایل و مشکلات شرکت حدیدمبتکران را در زمینه زنجیره تامین قطعات مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

وی افزود: مقرر شد شرکت ایدرو جلساتی را با قطعه سازان داخلی که مرتبط با صنایع خودرویی سنگین است، برگزار کرده و به صورت مجزا پیگیر تامین قطعات مورد نیاز برای این شرکت توانمند باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: اغلب این قطعات تولید داخلی بوده و شرکت حدیدمبتکران علاقمند است تا با استفاده از این قطعات تولید کیفی کامیون را در رده های مختلف عهده دار شود.

صادقی تصریح کرد: در این دیدار استاندار اردبیل نیز بر رفع موانع و مشکلات حدید مبتکران تاکید کرده و قرار شد در یک ماه آینده شرکت روند عملیاتی را در دستور کار قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«حدیدمبتکران» اردبیل در فاز تجاری سازی قرار گرفت

«حدیدمبتکران» اردبیل در فاز تجاری سازی قرار گرفت