مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 آبان 1399 ساعت 21:152020-11-11اقتصادي

اجرای 6 میلیارد تومان پروژه برق در تویسرکان


مدیر شرکت توزیع نیروی برق تویسرکان از اجرا و تکمیل پروژه های 6 میلیارد تومان پروژه برق رسانی در آبان ماه خبر داد و گفت: پروژهای بالا در برنامه «الف ـ ب ـ ایران» ماه آینده به بهره برداری می رسد.

- رضا جلیلوند امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تویسرکان از آغاز عملیات اجرایی 4 میلیارد تومان پروژه برق رسانی و تامین روشنایی شرکت توزیع برق این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: دو پروژه تامین روشنایی خیابان کنارگذر سرابی و اصلاح و بهینه سازی و تامین روشنایی معابر روستایی با اعتبار یک میلیارد تومان در حال اجراست.

وی با اشاره به احداث شبکه توزیع فشار متوسط و پست هوایی به منظور روشنایی باغات روستای وردآور، کمربندی شهر سرکان و فاز دوم گنبد سرابی با صرف 2 میلیارد تومان گفت: تکمیل پروژه برق رسانی به چاه های آب دشت فریازان و سگاوی با اعتبار یک میلیارد تومان در حال انجام داریم.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق تویسرکان با تقدیر از کمک نماینده مردم تویسرکان در مجلس برای جذب اعتبار به منظور اجرایی شدن پروژه های بالا افزود: کلنگ آغاز عملیات این پروژه ها با حضور مسوولان استانی و شهرستان به زمین زده شد.

وی درباره پروژه های در دست اقدام  با 2 میلیارد اعتبار از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع نیروی برق  شهرستان گفت: جایگزینی کابل خودنگهدار با شبکه سیمی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 6 میلیارد تومان پروژه برق در تویسرکان

اجرای 6 میلیارد تومان پروژه برق در تویسرکان