مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 06:052020-11-12پزشكي

تزیین و طرز تهیه کیک شکلاتی


کیک ها انواع مختلفی دارند که هر یک از آن ها دستورپخت متفاوت و طعم خاصی دارند و به همین دلیل طرفداران مخصوص به خود را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام آف دکور، معمولا برای مهمانی ها و مراسمات مختلف و تولدها انواع کیک را تهیه می کنیم.

اما برای تهیه و خوردن یک کیک خوشمزه همیشه نیازی نیست که به قنادی مراجعه کنید.

اگر طرز تهیه کیک ها را بدانید و مواد اولیه برای تهیه کیک ها را فراهم کنید، به راحتی می توانید در منزل هم آن ها را تهیه نمایید.

یکی از لذیذترین کیک هایی که بسیار پر طرفدار است و با انواع نوشیدنی ها، خصوصا نوشیدنی های گرم میل می شود، کیک شکلاتی و خیس است که در ادامه با طرز تهیه کیک شکلاتی و خیس و مواد اولیه برای تهیه کیک شکلاتی و خیس آشنا خواهید شد و تصاویری از انواع تزیین کیک شکلاتی را مشاهده خواهید کرد.

مواد لازم برای تهیه کیک شکلاتی و خیس پودر کاکائو : 4 قاشق غذاخوری پر وانیل شکری : 1 قاشق چای خوری شکر : 1/5 لیوان بکینگ پودر : 2 قاشق چای خوری شیر : 1/5 لیوان (به دمای محیط رسیده باشد) تخم مرغ : 3 عدد آرد سفید قنادی : 2 لیوان روغن مایع : 1/5 لیوان کیک خیس شکلاتی باید اول یک ظرف مناسب را برای پختن کیک انتخاب نمایید و سپس با کمی روغن درون ظرف را چرب کنید تا بعدا کیک به دیواره های ظرف نچسبد و برای اطمینان می توانید مقداری هم آرد به قسمت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزیین و طرز تهیه کیک شکلاتی

تزیین و طرز تهیه کیک شکلاتی