مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 06:252020-11-12اجتماعي

جمع آوری سگ های ولگرد در شیراز الزامی است


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز گفت: شهرداری های مناطق یازده گانه این کلانشهر موظف به زنده گیری و جمع آوری سگ های بی صاحب و انتقال آنها به پناهگاه هستنذ.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز گفت: شهرداری های مناطق یازده گانه این کلانشهر موظف به زنده گیری و جمع آوری سگ های بی صاحب و انتقال آنها به پناهگاه هستنذ.

علی ناصری در یکصد و پنجاه و دومین جلسه کمیسیون که با حضور مسئولان اداره دامپزشکی، محیط زیست و سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز برگزار شد، گفت: با توجه به افزایش آمار سگ های بدون صاحب و لزوم پیشگیری از بیماری های قابل انتقال بین حیوان و انسان از جمله هاری، کیست هیداتیک، سالک و امثالهم و جلوگیری از به خطر افتادن سلامت مردم مقرر شد شهرداری های مناطق یازده گانه شهر شیراز ضمن شناسایی کانون های فراوانی سگ های بی صاحب با هماهنگی سازمان مدیریت پسماند شرایط مناسب جهت تشکیل اکیپ های ویژه زنده گیری این حیوانات را فراهم کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز؛ وی با اشاره به لزوم آماده سازی پناهگاه برای نگهداری سگ های ولگرد، افزود: هر منطقه شهرداری موظف است جمع آوری سگ های بی صاحب را در محدوده خود انجام داده و برای نگهداری به این پناهگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری سگ های ولگرد در شیراز الزامی است

جمع آوری سگ های ولگرد در شیراز الزامی است