مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 06:352020-11-12اجتماعي

پیش بینی یخبندان، مه گرفتگی و لغزندگی برای خراسان رضوی


رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از تداوم افت دما در این استان خبر داد و گفت: با تداوم افت دما، پیش بینی می شود از امشب در اکثر نواحی سردسیر دما به کمتر از صفر درجه برسد که در نتیجه آن تشکیل مه، - یحیی قائنی پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: در حال حاضر در قسمت های شمالی خراسان رضوی مانند قوچان و نواحی سردسیر بارش به شکل برف گزارش شده است و انتظار داریم بیشترین حجم بارش های امروز در قسمتهای شمالی استان اتفاق بیفتد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: با افزایش فعالیت شاخه جنوبی این سیستم بارشی، پیش بینی می کنیم بیشترین حجم بارش ها طی روزهای جمعه و شنبه در نیمه جنوبی استان مانند تایباد، تربت جام،خواف و گناباد اتفاق بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: با تداوم افت دما، پیش بینی می شود از امشب در اکثر نواحی سردسیر دما به کمتر از صفر درجه برسد که در نتیجه آن تشکیل مه، کاهش دید و لغزندگی معابر را در سطح استان شاهد خواهیم بود.

قائنی پور با اشاره به اینکه فردا احتمال وقوع رعد و برق در نیمه جنوبی خراسان رضوی وجود دارد، متذکر شد: شدت این رعد و برق زیاد نخواهد بود.

طبق گفته رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی طی روزهای جمعه و شنبه احتمال جاری شدن سیلاب و رواناب در نواحی مستعد نیمه جنوبی وجود دارد اما در مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی یخبندان، مه گرفتگی و لغزندگی برای خراسان رضوی

پیش بینی یخبندان، مه گرفتگی و لغزندگی برای خراسان رضوی