مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 07:052020-11-12سياسي

ظرفیت تخت های بیمارستان دهلران در حال تکمیل شدن است


عدم توجه مردم به این ویروس سبب شده که روزانه آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان افزیش پیدا کند.

- ایسنا/ایلام فرماندار دهلران گفت: عدم توجه مردم به این ویروس سبب شده که روزانه آمار مبتلایان به کرونا در این شهرستان افزیش پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید عسگری در این جلسه اظهار کرد: اجرای مصوبات ستاد کرونا لازم اجرا است و تمام دستگاه های عضو ستاد بایستی در راستای انجام وظایف محوله پای کار باشند.

وی افزود: با توجه به افزیش تعداد مبتلایان کرونا در شهرستان باید همه ادارات و نهادهای دولتی و غیر دولتی پای کار باشند و مردم نیز در بحث سلامت عمومی جامعه احساس مسئولیت کنند.

عسگری اضافه کرد: افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان بسیار نگران کننده است به طوری که آمار بستری ها به 26 نفر رسیده و چنانچه شهروندان همکاری نکنند قطعا شاهد افزیش مبتلایان و کمبود امکانات بخصوص در بحث بستری در شهرستان خواهیم بود.

فرمانداردهلران خاطر نشان کرد: مردم باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و ماندن در خانه به کاهش آمار کرونا در شهرستان کمک کنند از شرکت در تجمعات عروسی و عزاداری خودداری کنند.

وی یادآوری کرد: باتوجه به تلاش کادر درمان در شهرستان و استان مبتلایان به کرونا سریع شناسایی می شوند و نیاز است افراد مبتلا از تردد در بین مردم خودداری کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تخت های بیمارستان دهلران در حال تکمیل شدن است

ظرفیت تخت های بیمارستان دهلران در حال تکمیل شدن است