مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 07:102020-11-12حوادث

پیگیری امهال وام زلزله زدگان کرمانشاه/ دولت فعلا پولی برای تمدید امهال تسهیلات ندارد


معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: سه سال است که امهال تسهیلات زلزله زدگان صورت گرفته، اما در این شرایط خاص اقتصادی و تحریم های ظالمانه دولت فعلا پولی برای تمدید امهال ندارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، ساعت 21:48 دقیقه شامگاه 21 آبان ماه سال 1396 زلزله ای به قدرت 7.

3 ریشتر شهرستان های سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی را به شدت لرزاند، این زمین لرزه و620 کشته، 9 هزار و 388 زخمی و70 هزار بی خانمان را به جای گذاشت.

البته این زلزله شدید علاوه بر این دو شهرستان، به شهرستان های قصرشیرین، گیلا نغرب، دالاهو، جوانرود و کرمانشاه هم خسارتی وارد کرد.

این زلزله مهیب به حدود 110 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب وارد کرد که بیش از 41 هزار واحد از آن به طور کامل خراب شدند و بیش از 67 واحد مسکونی هم به طور جدی به تعمیر و مرمت نیاز داشتند.

و اما، امروز پس از گذشت سه سال از آن حادثه دلخراش معاون عمرانی استانداری کرمانشاه در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت بازسازی ها در این مناطق اینگونه توضیح داد: این زلزله به 109 هزار و 823 واحد مسکونی خسارت وارد کرد که نیازمند تخریب و تعمیر شدند.

مهرداد سالاری با بیان اینکه تقریبا تمام واحدهای مسکونی روستایی و شهری بازسازی شده است، اظهار داشت: 11 هزار میلیارد تومان دولت در این راستا هزینه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری امهال وام زلزله زدگان کرمانشاه/ دولت فعلا پولی برای تمدید امهال تسهیلات ندارد

پیگیری امهال وام زلزله زدگان کرمانشاه/ دولت فعلا پولی برای تمدید امهال تسهیلات ندارد