مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 07:552020-11-12ورزشي

بی مهری میراث فرهنگی به مدرک هتلداری و فنی حرفه ای در مازندران


مربی برتر کشوری فنی وحرفه ای در رشته هتلداری عدم پذیرش مدرک این مرکز توسط میراث فرهنگی را یکی از چالش های این دوره های آموزشی اعلام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قابلیت های متعدد گردشگری در استان مازندران متولیان امر در اداره کل فنی وحرفه ای مازندران را مجاب به ایجاد مرکز آموزش هتلداری در شهرستان ساری کرده است.

تعدادی از مربیان در رشته گردشگری باید ها و حساسیت های این حوزه را به علاقه مندان آموزش می دهند.

ثمره محمودجانلو مربی مرکز آموزش گردشگری بر اساس ارزیابی عملکرد مربیان مرکز آموزش فنی وحرفه ای کشور رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

وی که سابقه فعالیت 16 ساله در این رشته را دارد، در گفت وگو با خبرنگار فارس، با اعلام اینکه در این بخش اساتید 32 استان در رشته فنی وحرفه ای حضور داشتند، گفت: در نهایت موفق شدم در رشته هلتداری رتبه نخست کشور را کسب کنم.

محمود جانلو خاطر نشان کرد: تدوین کتاب استاندار آموزش گردشگری و هتلداری و تالیف کتاب تاثیر گردشگری ورزشی بر توسعه توریسم و تهیه مقالات متعدد در حوزه گردشگری برای کسب این موفقیت ها تاثیرگذار بوده است.

وی با اعلام اینکه از ابتدای شروع به کارم تاکنون 155 دوره آموزشی برگزار کردم، افزود: فعالیت مرکز هتلداری فنی وحرفه ای در ساری از سال 82 آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی مهری میراث فرهنگی به مدرک هتلداری و فنی حرفه ای در مازندران

بی مهری میراث فرهنگی به مدرک هتلداری و فنی حرفه ای در مازندران