مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-12حوادث

پلمب 73 واحد صنفی در بهار / ‏یک تن ماهی فاقد مجوز بهداشتی کشف‬ شد


فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به تداوم اجرای طرح نظارت بر صنوف به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: 73 واحد صنفی بهار به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی پلمب شد.

- سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با و با همکاری اتحادیه امور صنفی، شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت و سپاه و بسیج شهرستان بهار، نظارت مستمر بر واحدهای صنفی ادامه دارد.

وی ادامه داد: از نخستین روزهای شیوع بیماری تاکنون مأموران پلیس با همکاری ادارات یاد شده از یک هزار و 680 واحد صنفی بازدید به عمل آورده اند که به 285 واحد صنفی تذکر داده شد و 132 واحد نیز اخطاریه پلمب دریافت کردند.

سرهنگ نوری با اشاره به اینکه در این بازرسی ها 73 واحد صنفی نیز که به تذکرات و اخطارهای قبلی بی توجه بودند پلمب شدند تا در مبادی قانونی به تخلفات آنها رسیدگی شود، گفت: پلیس با بسیج تمام امکانات در کنار مدافعان سلامت جامعه حضور دارد و با هرگونه نقض قوانین و تخلفات بهداشتی صنوف برخورد می کند.

وی با بیان اینکه شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از واحدهای صنفی با شماره تلفن 110 تماس حاصل و موضوع را اطلاع دهند از توقیف یک دستگاه خودرو وانت و کشف یک تن ماهی فاقد مجوز بهداشتی در این شهرستان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 73 واحد صنفی در بهار / ‏یک تن ماهی فاقد مجوز بهداشتی کشف‬ شد

پلمب 73 واحد صنفی در بهار / ‏یک تن ماهی فاقد مجوز بهداشتی کشف‬ شد