مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 08:502020-11-12سياسي

به جای اسم و فامیل بازی کمی تاریخ بخوانید!/ جوابیه شورای شهر تهران و پاسخ کیهان


متأسفانه مدت هاست شورای شهر تهران به جای پرداختن به مشکلات عدیده مردم و حل و فصل گرفتاری های فزاینده آنها در حوزه شهری، وقت خود را به اسم و فامیل بازی با معابر تهران می گذراند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، به دنبال انتشار خبری با عنوان نامگذاری معابر تهران به نام پوچ گراهای عصر طاغوت در با سلام و احترام نظر به انتشار خبری با عنوان نامگذاری معابر تهران به نام پوچگراهای عصر طاغوت شماره 22606 مورخ 20 آبان 1399 آن روزنامه و درج تیتر خبر در صفحه نخست، که متضمن نسبت های ناروا به شورای اسلامی شهر تهران بوده، مقتضی است ترتیبی اتخاذ گردد که متن ذیل مطابق قانون مطبوعات در شرایط مشابه چاپ و منتشر گردد.

1- شورای اسلامی شهر تهران در هیچ دوره ای مصوبه ای مبنی بر حذف عنوان شهید از کنار نام برخی معابر نداشته و این اتفاق در 15 سال گذشته و عموما بر اثر تخریب و فرسودگی و تعداد اندکی قصور فنی پیمانکار بوده است.

بهره برداری از این موضوع توسط برخی رسانه ها و نسبت دادن آن به مدیریت شهری و شورای شهر دوره پنجم یک اقدام کاملاً سیاسی، تفرقه آمیز و غیراخلاقی است که حاصلی جز خدشه بر سرمایه اجتماعی نظام و جایگاه والای نام شهدا که مورد احترام همه اقشار و گروه ها است، ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جای اسم و فامیل بازی کمی تاریخ بخوانید!/ جوابیه شورای شهر تهران و پاسخ کیهان

به جای اسم و فامیل بازی کمی تاریخ بخوانید!/ جوابیه شورای شهر تهران و پاسخ کیهان