مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 09:402020-11-12سياسي

اروپاییان، مجریان تحریم های آمریکایی علیه ایران هستند


دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران و معاون بین الملل قوه قضاییه با اشاره به جنگ اقتصادی که آمریکایی ها علیه مردم ایران شروع کرده اند گفت : - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، علی باقری کنی با حضور در استودیو پخش زنده رادیو تهران و در گفتگو با برنامه سعادت آباد رادیو تهران در پاسخ به این سوال مجری که شما سال گذشته سفری به ژنو داشتید وهنگام سخنرانی در نشست شورای حقوق بشر تصاویری از کودکان مبتلا به بیماری پروانه ای را به نمایش گذاشتید، آیا پس از آن اقدامی از سوی مجامع بین المللی صورت گرفت گفت :  این نکته بسیار مهم است.

حتی در جنگ ها، آمبولانس، بیمار و بیمارستان از صدمات ناشی از جنگ مصون هستند و این یک قاعده انسانی و جهانی است؛ اما در جنگ اقتصادی که آمریکایی ها علیه مردم ایران شروع کردند و با همکاری حمایت اروپاییان ادامه دار شده است، چنین چیزی دیده نمی شود.

ما نباید به این کشورهای اروپایی اجازه دهیم تا بدون پرداخت هیچ هزینه ای از این جنگ خارج شوند.

در حقیقت ما با آمریکایی ها ارتباطی نداریم اما اروپایی ها در حال اجرای تحریم های وضع شده آمریکایی ها هستند و برای ما در جایگاه متهم قرار دارند.

سبک زندگی ایرانی؛ دلیل مخالفت جوامع غربی با جمهوری اسلامی ایران دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به انقلاب مردم ایران در 42 سال پیش اظها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپاییان، مجریان تحریم های آمریکایی علیه ایران هستند

اروپاییان، مجریان تحریم های آمریکایی علیه ایران هستند