مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 09:502020-11-12بين الملل

افشای همکاری ابوظبی و تل آویو برای بازگرداندن تروریست ها به جنوب سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برخی منابع امنیتی گزارش دادند که امارات با همکاری رژیم صهیونیستی در تلاش است تا یک تشکیلات نظامی به نام مخالفان سوری تحت حمایت امارات، - برخی منابع امنیتی از سفر یک هیأت اطلاعاتی امارات به تل آویو و بررسی طرح بازگرداندن گروه های تروریست به شهر های جنوب سوریه واقع در مرز فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برخی منابع امنیتی گزارش دادند که امارات با همکاری رژیم صهیونیستی در تلاش است تا یک تشکیلات نظامی به نام مخالفان سوری تحت حمایت امارات، ایجاد کند.

وبگاه الخلیج اونلاین به نقل از این منابع نوشت که این تلاش های امارات در راستای استراتژی ابوظبی برای تأسیس کانتون های نظامی به منظور مقابله با نفوذ ترکیه در سوریه صورت می گیرد.

به گفته این منابع، ابوظبی برای اجرای این طرح خود به تعدادی از رهبران سابق گروه های مخالف سوریه از جمله عماد ابو زریق فرمانده نظامی گروه موسوم به جیش الثوره متشکل از گروه های المعتز، الیرموک، المهاجرین و الأنصار که ارتباط تنگاتنگی با دستگاه اطلاعات امارات داشتند، اتکا کرده است.

این تحرکات امارات همچنین در راستای طرح ابوظبی برای مقابله با ایران در استان های درعا، القنیطره و السویداء و نیز مقابله با ترکیه در سوریه صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای همکاری ابوظبی و تل آویو برای بازگرداندن تروریست ها به جنوب سوریه

افشای همکاری ابوظبی و تل آویو برای بازگرداندن تروریست ها به جنوب سوریه