مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 09:552020-11-12سياسي

دانشگاه های «اهل بیت» و «فارابی» تفاهم نامه همکاری امضا کردند


دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) و پردیس فارابی دانشگاه تهران در راستای ایجاد فرصت های مطالعاتی و تبادل دانشجو و اساتید، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- دانشگاه بین المللی اهل بیت (ع) و پردیس فارابی دانشگاه تهران در راستای ایجاد فرصت های مطالعاتی و تبادل دانشجو و اساتید، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز نگاه دینی و اخلاقی پرداخت و از دانشگاه اهل بیت درخواست کرد که به عنوان حامی علمی این نشست ها با این دانشگاه همکاری کند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سعید جازاری رییس دانشگاه اهل بیت (ع) نیز در ادامه با معرفی دانشگاه اهل بیت (ع) و رشته های موجود در این دانشگاه، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری دو طرفه اعلام کرد.

وی با برشمردن برخی ویژگی های خاص دانشگاه اهل بیت، از جمله سیاست پذیرش حداکثری دانشجویان خارجی از ملیت های مختلف و ظرفیت های ایجاد شده در روابط بین الملل، آمادگی خود را جهت ایجاد ارتباط با مراکز فاخری همچون پردیس فارابی دانشگاه تهران اعلام کرد.

دکتر جازاری افزود: هدف گذاری این دانشگاه ، هدف گذاری بزرگی است و آموزش دانشجویان مسلمان با نگاه کاملا علمی و آکادمیک و نیز آماده کردن آنها برای حضور در فعالیت های اقتصادی و اجتماعی از مهم ترین اهداف تاسیس این دانشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های «اهل بیت» و «فارابی» تفاهم نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه های «اهل بیت» و «فارابی» تفاهم نامه همکاری امضا کردند