مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 10:302020-11-12اقتصادي

آموزش کامل صابون سازی برای ساخت صابون های تزیینی


هنرکده نیوشا اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی فروش پودرسنگ هنری معطر و قالب های سیلیکونی در ایران می باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام هنرکده نیوشا، از ته مانده صابون که خیلی وقتها دور می ریزیم می توانیم مجدد صابون قالبی درست کنیم.

آموزش صفر تا صد صابون سازی : مقداری آب داخل ظرفی ریخته می ذاریم بجوشه و ته ماندهای صابون یا رنده می کنیم یا به همان شکل می ریزیم داخل آب جوش و مقداری اسانس بهش اضافه می کنیم.

و می ذاریم بجوشه و به هم می زنیم در آخر کاملا صابون ها ذوب می شود و آب خودشه را از دست میده و تبدیل به خمیر میشه، بعد این خمیر داخل قالب های دلخواه می ریزیم و زمان می دیم خودش بگیره و از قالب در میاریم و مجدد استفاده می کنیم.

روش های قدیمی، پر هزینه، سمی و پرخطر و زمان بر استفاده از چیپس صابون و یا سود و چربی را فراموش و از ذهن خود پاک کنید ما به شما محصولی ارائه می کنیم که 97 درصد مراحل و پروسه تولید صابون را قبلا طی کرده و تنها 3 درصد و یا سه مرحله مانده برای تبدیل شدن به یک صابون عالی و با ڪیفیت ذوب در ماکررویو : 20 ثانیه ذوب در بن ماری :30 دقیقه به روش بن ماری ظرف شیشه ای روی کتری باید باشد داخل اب شناور خراب میشه پایه مرحله 1- ابتدا صابونها را خرد کنید بعد ذوب کن فقط بخار اب داخل ظرف نرود روے ظرف سلفون بکشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش کامل صابون سازی برای ساخت صابون های تزیینی

آموزش کامل صابون سازی برای ساخت صابون های تزیینی