مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 12:452020-11-12اقتصادي

اپلیکیشن کیش پی با حمایت شرکت سایان کارت رونمایی شد


کیش پی سامانه ای است که با هدف ارائه خدمات رفاهی و عمومی به کیش وندان و مسافران، توسط شرکت تکنوتپ طراحی، توسعه و راه اندازی شده است.

- اپلیکیشن کیش پی با حمایت شرکت سایان کارت رونمایی شد کیش پی سامانه ای است که با هدف ارائه خدمات رفاهی و عمومی به کیش وندان و مسافران، توسط شرکت تکنوتپ طراحی، توسعه و راه اندازی شده است.

امیر مسعود پورهاشم مدیرعامل شرکت سایان کارت در این خصوص اظهار داشت: «با توجه به ادغام بانک های مسلح در بانک سپه و ایجاد یک ظرفیت عظیم در حوزه مالی و پرداخت، شرکت سایان کارت، به عنوان تنها شرکت PSP آن بانک، با راه اندازی مرکز فین تک، اقدام به توسعه و حمایت از ایده های نوآورانه و خلاقانه در حوزه های بانکی و پرداخت کرده است.

» وی در ادامه افزود:«یکی از محصولات این مرکز که امروز رونمایی شد، سامانه کیش پی است که در جزیره کیش آماده سرویس می باشد.

همچنین این سامانه طی یک سال گذشته به صورت آزمایشی در کیش عملیاتی بوده است.

» پورهاشم ضمن اشاره به فراهم شدن بستر استفاده مسافران و شهروندان کیش از این سامانه از طریق تلفن همراه، در خصوص امکانات آن خاطر نشان کرد:«این اپلیکیشن خدماتی چون پرداخت قبوض، خرید بسته اینترنتی، پرداخت عوارض جاده ای، اجاره خودرو، خدمات بهداشتی و درمانی و نیز تهیه بلیط شناورهای اختصاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشن کیش پی با حمایت شرکت سایان کارت رونمایی شد

اپلیکیشن کیش پی با حمایت شرکت سایان کارت رونمایی شد