مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 13:352020-11-12اجتماعي

راه اندازی مراکز جامع ترک اعتیاد در سمنان


یکی از اهداف مهم سازمان بهزیستی، راه اندازی مراکز جامع ترک اعتیاد در استان سمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، علیرضا ایزدپور به تشریح اهم فعالیت های معاونت توسعه پیشگیری در هفت ماهه ابتدای سال 99 پرداخت و اظهار کرد: معاونت توسعه پیشگیری دارای 6 کارشناس ستادی، 11 کارشناس شهرستانی و سه مشاوره در خط 1480 است.

وی افزود: معاونت توسعه پیشگیری متشکل از چهار دفتر شامل دفتر پیشگیری از آسیب ها، دفتر پیشگیری از معلولیت ها، دفتر درمان اعتیاد و دفتر مشاوره خدمات روان شناختی است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان عنوان کرد: با توجه به شیوع ویروس در خصوص تداخل این بیماری با فصل سرما، طرح غربالگری بینایی کودکان سه تا 6 سال امسال از ابتدای تیرماه آغاز شد که تا پایان مهرماه تعداد هفت هزار کودک موردسنجش بینایی قرار گرفته اند و همچنین از ابتدای سال دو هزار و 722 نوزاد در هفت مرکز شنوایی سنجی استان مورد ارزیابی شنوایی نیز قرار گرفته اند.

ایزدپور خدمات مشاوره ژنتیک را به تعداد 646 نفر در چهار مرکز استان سمنان بیان کرد و افزود: خدمات مشاوره حضوری نیز به تعداد سه هزار و 73 نفر در 27 مرکز مشاوره انجام شده است و همچنین 6 هزار و 663 نفر از خدمات مشاوره تلفنی خط 1480 در هفت ماه ابتدای سال بهره مند شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مراکز جامع ترک اعتیاد در سمنان

راه اندازی مراکز جامع ترک اعتیاد در سمنان