مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 13:452020-11-12سياسي

کشف نخبگان باید به فرهنگ تبدیل شود/سیره و سنت خدا نخبه پروری است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: نخبه گنجی است که باید کشف شود لذا نهادها و جریان ها باید در کشف گنج ها بسیج شود و تلاش کند تا آن را به فرهنگ تبدیل کند و همچنین بدنه عمومی جامعه را نیز در جریان این گنج و اهمیت آن قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در مراسم تودیع و معارفه رییس بنیاد ملی نخبگان استان قزوین که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نخبه گنجی است که باید کشف شود لذا نهادها و جریان ها باید در کشف گنج ها بسیج شود و تلاش کند تا آن را به فرهنگ تبدیل کند و همچنین بدنه عمومی جامعه را نیز در جریان این گنج و اهمیت آن قرار دهند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه سیره و سنت خدا نخبه پروری است، افزود: ما در بسیاری از آیات قرآن کریم این حقیقت را می بینیم به طوریکه براساس آیه ای از سوره یاسین، خدای متعال شهدا را نخبگان جامعه معرفی می کند که این موضوع نشان می دهد از دیدگاه خداوند شهادت هم نخبه پروری محسوب می شود.

وی بیان کرد: خداوند متعال همواره دعوت به تقوا دارد و بعد از آن امر به فراگیری دانش می کند، به طوریکه براساس یکی از آیات قرآن می فرماید، خدایا کاری کن که من پیش روی تمام دانشمندان جهان باشم که این نشان از نگاه نخبه پرورانه خدای متعال در قرآن کریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف نخبگان باید به فرهنگ تبدیل شود/سیره و سنت خدا نخبه پروری است

کشف نخبگان باید به فرهنگ تبدیل شود/سیره و سنت خدا نخبه پروری است