مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 14:002020-11-12سياسي

گفت وگوهایی درباره برجام و FATF میان جنیدی و سفیر جدید نروژ در ایران


سفیر جدید نروژ در جمهوری اسلامی ایران با معاون حقوقی رییس جمهور دیدار کرد .

- سفیر جدید نروژ در جمهوری اسلامی ایران با معاون حقوقی رییس جمهور دیدار کرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در دیدار لعیا جنیدی و سفیر جدید دولت نروژ در ایران که در دفتر معاون حقوقی رییس جمهور صورت گرفت دو طرف ضمن تاکید بر عمق و سابقه روابط دوستانه بین دو کشور در خصوص دغدغه ها و همکاری های مشترک بین دو کشور به تبادل نظر پرداختند.

آینده برجام در فضای جدید بین المللی، موانع پیوستن جمهوری اسلامی ایران به FATF، همکاری در خصوص مقابله با انتشار ویروس کووید 19 و مقابله با تغییرات اقلیمی از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

معاون حقوقی رییس جمهور در این دیدار با بیان اینکه آنچه در سال های اخیر در عرصه بین المللی برای ملت ایران اتفاق افتاده است قطعاً غیرعادلانه و غیر قانونی بوده است، رفتار ایالات متحده آمریکا به ویژه در دوره اخیر را مغایر با نزاکت و آداب سیاسی و نیز قواعد معاهداتی و عرفی بین المللی دانست.

وی گفت: آمریکا با خروج از برجام و اعمال تحریم های یک طرفه علیه ایران، مردم ایران را حتی در نیازهای اساسی و فعالیت های صنعتی دچار مشکل کرده است.

انتظار ایران از ایالات متحدیه در دوره جدید پایبندی به تعهدات بین المللی و از اروپا و کشور نروژ که بیش از صد سال رابطه بین دو کشور وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوهایی درباره برجام و FATF میان جنیدی و سفیر جدید نروژ در ایران

گفت وگوهایی درباره برجام و FATF میان جنیدی و سفیر جدید نروژ در ایران