مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 14:052020-11-12بين الملل

قرارداد نظامی 10 میلیارد دلاری واشنگتن با ریاض


برخی منابع صهیونیستی از قرارداد نظامی جدید میان عربستان و آمریکا و نگرانی صهیونیستی ها از این موضوع خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی از قرارداد نظامی جدید آمریکا با عربستان سعودی خبر داد که این موضوع باعث نگرانی رژیم صهیونیستی شده است.

این سایت به نقل از یک مقام امنیتی صهیونیستی اعلام کرد که ایالات متحده با عربستان قراردادی به ارزش 10 میلیارد دلار منعقد کرده که این معامله مرتبط با طرح توسعه گسترده جنگنده‌های اف-15 است؛ جنگنده‌هایی که عربستان سعودی آن‌ها را از آمریکا خریداری کرده است.

یک مقام امنیتی صهیونیستی در این راستا افزود که در حالی‌که همه درگیر معامله جنگنده اف35 هستند، معامله‌ای جدید برای توسعه گسترده 150 جنگنده اف 15 سعودی به ارزش 10 میلیارد دلار در حال انعقاد است که این جنگنده‌ها قادرند از فرودگاه « تبوک» پرواز کنند و در عرض 15 دقیقه به اراضی اشغالی برسند و همین این امر سازمان امنیتی رژیم اسراییل را نگران کرده است.

بر اساس گزارش شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی چارچوب این معامله شامل بهبود عملکرد برنامه‌های راه‌اندازی، معرفی رایانه‌های پیشرفته مخصوص پرواز،‌ بهبود عملکرد رادارها، افزایش برد پروازی هواگردها، بالا بردن ظرفیت حمل تسلیحات، تغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد نظامی 10 میلیارد دلاری واشنگتن با ریاض

قرارداد نظامی 10 میلیارد دلاری واشنگتن با ریاض