مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 15:102020-11-12سياسي

خط 200میلی متری معارض کمربندی جدید قیامدشت جابه جا شد


مدیر آبفا منطقه6 تهران(شهرری) گفت: به منظور رفع تأسیسات آب معارض با کمربندی در حال ساخت قیامدشت، خط لوله 200 میلی متری تقاطع امام خمینی(ره) جابه جا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، حسن حقیقی مدیر آبفا منطقه6 تهران(شهرری) امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خط لوله 200 میلی متری قیامدشت در پی ساخت کمربندی جدید این شهر در محدوده ترافیکی این کمربندی قرار گرفته و به طور کامل از دسترس خارج شده بود؛ به همین دلیل جابه جایی و رفع معارض این خط در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

وی گفت: برای رفع این مشکل، 20 متر لوله گذاری به قطر 200 میلی متر از جنس چدن داکتیل در عرض کمربندی قیام دشت، در تقاطع امام خمینی(ره) انجام شد و خط معارض کمربندی جدید قیام دشت جابه جا و مشکل معارض شبکه آب در این کمربندی برطرف شد.

حقیقی با اشاره به اجرای این عملیات عمرانی بدون هیچ گونه قطعی آب و در کم ترین زمان ممکن خاطرنشان کرد: همزمان با اجرای این عملیات عمرانی، دو دستگاه شیرخط 200 ملی متری و یک دستگاه شیر آتش نشانی مدفون شده مریی سازی شد و امکان دسترسی به این تأسیسات و شیرآلات در زمان های مورد نیاز به ویژه در شرایط بحرانی و اضطراری فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط 200میلی متری معارض کمربندی جدید قیامدشت جابه جا شد

خط 200میلی متری معارض کمربندی جدید قیامدشت جابه جا شد