مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 18:052020-11-12سياسي

سبزی: رفع مشکلات جوامع روستایی کار جهادی می طلبد


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات جوامع روستایی کار جهادی و مشارکت مردمی در سایه توجه جدی مسئولان را می طلبد.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رفع مشکلات جوامع روستایی کار جهادی و مشارکت مردمی در سایه توجه جدی مسئولان را می طلبد.

حجت الاسلام محمد سبزی امروز پنجشنبه 22 آبان ماه در جریان بازدید از سه روستای کله دشت، ویسمان و غازم آباد از توابع شهر غرق آباد بخش نوبران ساوه اظهار کرد: شرایط بودجه ای کشور به گونه ای است که نمی توان بخشی از نیازهای شهرها و روستاها را در حوزه های مختلف به دلیل محدودیت در منابع اعتباری تامین کرد از این رو مشارکت مردم و کار جهادی برای اجرای طرح های عمرانی و برآوردن مطالبات ضرورت دارد.

وی نمونه کار جهادی و مشارکت مردمی این منطقه را بازسازی و مرمت پل احداث شده بر روی رودخانه مزلقان بیان کرد و افزود: بر اثر وقوع سیل بهاره سازه این پل آسیب دیده بود که با پیگیری های صورت گرفته از طریق مشارکت مردمی و خیرین این سه روستا و اداره راهداری غرق آباد با اعتباری کمتر از 200 میلیون تومان مرمت و بازسازی شد و چنانچه این اقدام پیشگیرانه صورت نمی گرفت و این پل تخریب می شد برای احداث مجدد آن به اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال نیاز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبزی: رفع مشکلات جوامع روستایی کار جهادی می طلبد

سبزی: رفع مشکلات جوامع روستایی کار جهادی می طلبد