مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 آبان 1399 ساعت 20:152020-11-12سياسي

سند آبادانی و پیشرفت شهرستانها تدوین می شود


تفاهم نامه انجام مطالعات طرح تدوین سند آبادانی و پیشرفت شهرستان ها میان پژوهشکده سوانح طبیعی و اداره کل آبادانی و پیشرفت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی پژوهشکده سوانح طبیعی، مراسم  انعقاد تفاهم نامه انجام مطالعات طرح تدوین سند آبادانی و پیشرفت شهرستان ها میان پژوهشکده سوانح طبیعی و اداره کل آبادانی و پیشرفت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور فرماندار، ائمه جمعه، بخشداران و مسئولان شهرستان باخرز در محل فرمانداری برگزار شد.

به منظور استفاده از ظرفیت ها و توانایی های علمی و فراهم ساختن بستر ستادی، اداری و اجرایی مناسب و دیگر پتانسیل های موجود طرفین، تفاهم نامه انجام مطالعات طرح تدوین سند آبادانی و پیشرفت شهرستان ها میان پژوهشکده سوانح طبیعی و اداره کل آبادانی و پیشرفت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منعقد شد.

در ابتدای این جلسه، حیدروند مدیرکل اداره آبادانی و پیشرفت جامع بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر این موضوع تأکید کرد: سرنوشت آبادانی و پیشرفت شهرستان با کمک مردم رقم زده شود و ابراز امیدواری نمود این تفاهم نامه منشأ خیر و برکت و اثربخشی در شهرستان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آبادانی و پیشرفت شهرستانها تدوین می شود

سند آبادانی و پیشرفت شهرستانها تدوین می شود