مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 05:102020-11-13سياسي

وزارت نیرو حقابه لرستان را بهتر از گذشته ببیند


نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه وزارت نیرو از گذشته تاکنون با خساست تمام نسبت به لرستان سیاستگذاری ها کرده و این درحالیست که با کنترل آب های موجود، - ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه وزارت نیرو از گذشته تاکنون با خساست تمام نسبت به لرستان سیاستگذاری ها کرده و این درحالیست که با کنترل آب های موجود، سدسازی و مهار آب های سطحی نه تنها می توان جلوی سیلاب ها را گرفت بلکه دشت های مختلف استان را آبی کرد.

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مشکل حقابه لرستان موضوعی است که بعد از انقلاب اسلامی، در گذشته مسئولین استان آنطور که شایسته بوده نتوانسته اند از حق مردم این دیار دفاع کنند.

وی افزود: علیرغم اینکه لرستان چهارمین استان پرآب کشور محسوب می شود اما متاسفانه بهار و زمستان با سیلاب های مخرب و تابستان با خشکسالی مواجه است که در این خصوص بارها در صحن مجلس به وزیر نیرو تذکراتی داده شده و حتی استیضاح نیز شد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه وزارت نیرو از گذشته تاکنون با خساست تمام نسبت به لرستان سیاستگذاری ها کرده و این درحالیست که با کنترل آب های موجود، سدسازی و مهار آب های سطحی نه تنها می توان جلوی سیلاب ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو حقابه لرستان را بهتر از گذشته ببیند

وزارت نیرو حقابه لرستان را بهتر از گذشته ببیند