مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 05:452020-11-13اقتصادي

آزادراه تبریز- سهند از توسعه حاشیه نشینی تبریز جلوگیری خواهد کرد


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به این که آزادراه تبریز- سهند تاثیر منطقه ای خواهد داشت، گفت: این آزادراه، - ایسنا/آذربایجان شرقی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با اشاره به این که آزادراه تبریز- سهند تاثیر منطقه ای خواهد داشت، گفت: این آزادراه، با برنامه ریزی های مناسب، از توسعه بی رویه حاشیه نشینی تبریز جلوگیری می کند.

حبیب اله طاهرخانی در بازدید از آزاد راه تبریز–سهند، اظهار کرد: یکی از سیاست های شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، تسهیل دسترسی شهرهای جدید به شهر مادر بوده و آزادراه تبریز-سهند نیز در این راستا در دو سال اخیر و در دولت دوازدهم فعالیت ویژه ای داشته است.

وی، افزایش ظرفیت مسکونی شهر جدید سهند را از دیگر مزیت های این آزاد راه برشمرد و گفت: افتتاح این آزاد راه، توسعه ساخت و ساز را در شهر سهند موجب شده و به تعادل بخشی بازار مسکن به ویژه در کلانشهر تبریز کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: این آزاد راه، علاوه بر شهرستان اسکو، در حوزه توسعه گردشگری نیز روستای تاریخی کندوان را تحت پوشش قرار خواهد داد.

طاهرخانی در ادامه گفت: آزادراه تبریز - سهند، یکی از پروژه های مشارکتی متوقف بود و مشکلاتی چون تامین مالی پروژه و تملک مسیر داشت که با تلاش همکاران در مجموعه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادراه تبریز- سهند از توسعه حاشیه نشینی تبریز جلوگیری خواهد کرد

آزادراه تبریز- سهند از توسعه حاشیه نشینی تبریز جلوگیری خواهد کرد