مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 06:352020-11-13اقتصادي

ایجاد 9 شهرک گلخانه ای به مساحت 450 هکتار در آذربایجان شرقی


رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی کشور گفت: تاکنون بیش از100 هکتار از اراضی شهرک های گلخانه ای آذربایجان شرقی به سرمایه گذاران واگذار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، علی اشرف منصوری در حاشیه جلسه بررسی احداث شهرک دامپروری در بناب اظهار داشت: در آذربایجان شرقی 9 باب شهرک گلخانه ای به مساحت حدود 450 هکتار وجود دارد که نزدیک به 60 هکتار از آن در مرحله ساخت و یا مراحل پایانی احداث است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم چند ماه آینده شاهد بهره برداری از این طرح ها باشیم که نقشی اساسی در افزایش تولید محصولات گلخانه ای، ایجاد اشتغال و بهره بهرداری بهینه از منابع آب و خاک که یکی از محدودیت های این منطقه است خواهد داشت.

منصوری گفت: در استان آذربایجان شرقی 3 شهرک دامپروری به مساحت 320 هکتار وجود دارد که از این میزان 113 هکتار واگذار شده که همه آنها در مرحله پایانی ساخت و بهره برداری است.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی هم گفت: با ایجاد شهرک دامپروری در شهرستان بناب علاوه بر ساماندهی وضعیت موجود صنعت دامپروری، شاهد ایجاد اشتغال و درآمد پایدار برای دامپروران و افزایش تولیدات دامی در شهرستان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 9 شهرک گلخانه ای به مساحت 450 هکتار در آذربایجان شرقی

ایجاد 9 شهرک گلخانه ای به مساحت 450 هکتار در آذربایجان شرقی