مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 06:402020-11-13اقتصادي

نقش بانک ها در ریزش بورس چیست؟


شایعه های افزایش نرخ سود بانکی و تکذیب آن توسط مسئولان و در نهایت اجرای چراغ خاموش آن توسط بسیاری از بانک های خصوصی ماجرای جدیدی نیست.

موضوعی که این بار می تواند بورس و بانک را در رقابتی ناعادلانه قرار دهد و باعث شود یکی دیگر از پایه های محکم بورس هم متزلزل .

- جی پلاس، شایعه های افزایش نرخ سود بانکی و تکذیب آن توسط مسئولان و در نهایت اجرای چراغ خاموش آن توسط بسیاری از بانک های خصوصی ماجرای جدیدی نیست.

موضوعی که این بار می تواند بورس و بانک را در رقابتی ناعادلانه قرار دهد و باعث شود یکی دیگر از پایه های محکم بورس هم متزلزل شود تا آتش آن به چشم سهامداران بورسی رود.

ایسنا نوشت: مصوبه شورای پول و اعتبار که می گوید نرخ سود سپرده های بانکی از شهریور سال 1396 بدون تغییر و معادل 15 درصد است، رقابت سودی بانک ها را متوقف نکرد و کار به جایی رسید که برخی از بانک ها نرخ های بالاتر از 23 درصد نیز به سپرده گذاران خود پرداخت می کردند.

وقتی بورس به آتش بانک می سوزد! استارت تخلف بانک ها از مصوبه شورای پول و اعتبار بعد از تشدید تلاطم های ارزی در بازار زده شد و زمانی شدت گرفت که بانک مرکزی در بسته مدیریت بازار ارز مجوز انتشار اوراق گواهی 20درصدی را برای دوره چندروزه به بانک ها داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بانک ها در ریزش بورس چیست؟

نقش بانک ها در ریزش بورس چیست؟