مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 07:352020-11-13سياسي

خیابان تاریخی گوته احیا می شود


با همکاری بین شهرداری منطقه 12 و معاونت فنی و عمرانی شهرداری، برنامه ریزی برای شکل گیری و احیای محور گوته در اراضی فوقانی تونل امیرکبیر و تعریف کاربری های متناسب با این محله انجام و کار اجرایی آن آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد سعادتی، شهردار منطقه 12 درباره بازسازی و مرمت خیابان تاریخی گوته گفت: محور خیابان گوته به عنوان یکی از محورهای تاریخی در منطقه 12 است که مشغول برنامه ریزی برای شروع عملیات عمرانی و اجرایی هستیم تا آن را احیا کنیم.

او با بیان اینکه این محور در نقشه های قدیمی و مستندات تاریخی ثبت و ضبط شده، افزود: در فرایند ساخت تونل امیرکبیر، این محور از ماهیت خود خارج شده که با همکاری بین شهرداری منطقه 12 و معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، برنامه ریزی فضایی و اجرایی برای شکل گیری و احیای این محور و کاربری ها و کارکردهای متناسب مجموعه محله به زودی انجام و کار اجرایی آن آغاز می شود.

بنابر اعلام سایت شهر، سعادتی به برگزاری جلسه ای در این زمینه با حضور شهردار تهران، معاون شهرسازی و معماری، معاون فنی و عمرانی و مدیرکل دفتر شهردار اشاره کرد و ادامه داد: در این جلسه مسأله خیابان گوته مطرح و تصمیم گرفته شد که کار احیای این خیابان آغاز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیابان تاریخی گوته احیا می شود

خیابان تاریخی گوته احیا می شود