مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-13اقتصادي

ضرر 10 میلیارد ریالی گردشگری فارس از کرونا/ سند ملی گردشگری رونمایی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی فارس در حالیکه از پیش بینی ضرر 10 میلیارد ریالی صنعت گردشگری این استان به واسطه شیوع کرونا تا پایان امسال خبر می داد، معاون گردشگری وزارت میراث ابراز امیدواری کرد که سند جامع ملی گردشگری برای نخستین بار تا 6 ماه آینده آماده رونمایی شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی فارس در حالیکه از پیش بینی ضرر 10 میلیارد ریالی صنعت گردشگری این استان به واسطه شیوع کرونا تا پایان امسال خبر می داد، معاون گردشگری وزارت میراث ابراز امیدواری کرد که سند جامع ملی گردشگری برای نخستین بار تا 6 ماه آینده آماده رونمایی شود.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی که به شیراز سفر کرده بود، در جلسه بررسی مشکلات صنعت گردشگری که با حضور فعالان این حوزه برگزار شد، از تلاش برای آماده شدن سند جامع گردشگری ایران و رونمایی از این سند تا 6 ماه آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، ولی تیموری با بیان اینکه برنامه ملی توسعه گردشگری مربوط به قبل از انقلاب بود، گفت: برای نخستین بار در سال های پس از انقلاب، سند ملی با کمک و مشورت های بین المللی و سازمان جهانی گردشگری، یونسکو و دانشگاهیان کشور در حال آماده سازی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرر 10 میلیارد ریالی گردشگری فارس از کرونا/ سند ملی گردشگری رونمایی می شود

ضرر 10 میلیارد ریالی گردشگری فارس از کرونا/ سند ملی گردشگری رونمایی می شود