مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 09:502020-11-13سياسي

دوفصلنامه مدیریت دانش اسلامی؛تنها مجله تخصصی در حوزه علوم اسلامی


سردبیر دوفصلنامه «مدیریت دانش اسلامی» با اشاره به انتشار الکترونیکی این مجله، گفت: این دوفصلنامه، اولین و تنها مجله تخصصی در موضوع مدیریت دانش در حوزه علوم اسلامی به شمار می رود.

- سردبیر دوفصلنامه مدیریت دانش اسلامی با اشاره به انتشار الکترونیکی این مجله، گفت: این دوفصلنامه، اولین و تنها مجله تخصصی در موضوع مدیریت دانش در حوزه علوم اسلامی به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، با وجود تلاش های زیاد حوزه های علمیه در زمینه ساماندهی اطلاعات و مدارک اسلامی خلأهای زیادی در مدیریت دانش های مربوطه وجود دارد.

برخی از فضلای متخصص این حوزه ضمن درک نیاز روز حوزه بر آن شدند که جهت بالا بردن سطح علمی حوزه در خصوص مدیریت دانش مطابق با استانداردهای جهانی، مجله مدیریت دانش اسلامی را تأسیس کنند.

بدین منظور، حجت الاسلام والمسلمین حسین حسن زاده عضو هیئت علمی پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و سردبیر مجله مدیریت دانش اسلامی به گفت و گویی در خصوص این مجله پرداخت.

وی گفت: به رغم تلاش هایی که در حوزه های علمیه درباره ساماندهی اطلاعات و مدارک اسلامی صورت گرفته است، هنوز خلأهای زیادی درباره مدیریت دانش اسلامی وجود دارد؛ پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی به عنوان پایه گذار و پیش رو در تدوین اصطلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوفصلنامه مدیریت دانش اسلامی؛تنها مجله تخصصی در حوزه علوم اسلامی

دوفصلنامه مدیریت دانش اسلامی؛تنها مجله تخصصی در حوزه علوم اسلامی