مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 10:102020-11-13حوادث

حوادث رانندگی امروز در جهرم 2 کشته و 3 مصدوم برجا گذاشت


مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم از دو فوتی و سه مصدوم در حوادث رانندگی بامداد جمعه در جهرم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن عشایری، پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی تماس شهروندان در ساعت 0:05 بامداد امروز (جمعه) با سامانه 125 آتش نشانی مبنی بر انحراف یک دستگاه سواری پژو پارس و برخورد آن به بلوک های بلوار رهبری، اکیپ های عملیاتی این سازمان به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم بیان کرد: آتش نشانان پس از حضور در محل، ضمن ایمن سازی جاده و محل حادثه با انجام عملیات اختصاصی و با استفاده از تجهیزات ویژه افراد محبوس شده در خودرو را آزاد کردند و به پرسنل اورژانس تحویل دادند.

مسئول روابط عمومی اورژانس جهرم نیز گفت: در واژگونی پژو پارس در حیدر آباد روبروی کوچه 29 در ساعت 00:05 دقیقه بامداد امروز، پرسنل اورژانس اقدام به احیای قلبی برای جوان 25 ساله کردند اما متأسفانه بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

رحمانیان ادامه داد: سه مصدوم این حادثه نیز ضمن اقدامات درمانی مناسب با سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان پیمانیه منتقل شدند.

مسئول روابط عمومی اورژانس جهرم افزود: در حادثه مرگبار دیگر، در پی واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت (به دلیل نامعلوم) در حدود ساعت 30 دقیقه بامداد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث رانندگی امروز در جهرم 2 کشته و 3 مصدوم برجا گذاشت

حوادث رانندگی امروز در جهرم 2 کشته و 3 مصدوم برجا گذاشت