مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 10:252020-11-13سياسي

6 نشست کتابخوان مجازی در کتابخانه های لامرد برگزار می شود


رییس کتابخانه های عمومی شهرستان لامرد با اشاره به اینکه برنامه های هفته کتاب امسال اغلب به صورت مجازی دنبال می شود، از برگزاری شش نشست کتابخوان مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو موج های پی در پی آن به صورت متفاوت نسبت به سال های گذشته برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه کتابخانه های عمومی نیز تحت تأثیر این اتفاق باید خدمات دهی خود را با شرایط روز همراه می کردند، افزود: اجرای برنامه های ترویجی کتابخوانی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی به طور خوب و مؤثر روزانه در حال اجراست و با راه اندازی و فعال کردن صفحه های کتابخانه ها در شبکه های اجتماعی به طور گسترده به تبلیغ و ترویج آن پرداخته می شود.

احمدی زاده عنوان کرد: کتابخانه های عمومی شهرستان لامرد مانند سال های گذشته از نیمه آبان به استقبال هفته کتاب رفتند و برنامه های متنوع و گسترده ای را شروع کردند و در هفته پایانی آبان ماه نیز با اجرای 86 برنامه کتابخوانی با هدف گرامیداشت این مناسبت فرهنگی و با شعار دانایی؛ مانایی ، هفته کتابی ماندگار و بدیع به ثبت خواهند رساند.

وی بیان کرد: در تدوین و اجرای بیست و هشتمین دوره هفته کتاب در شهرستان لامرد، تلاش شده با کمک ظرفیت ها و منابع موجود کتابخانه ها از فضای مجازی استفاده حداکثری به عمل آید و فعالیت های متنوع و تأثیرگذار با نظر به علایق گروه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 نشست کتابخوان مجازی در کتابخانه های لامرد برگزار می شود

6 نشست کتابخوان مجازی در کتابخانه های لامرد برگزار می شود