مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 12:052020-11-13اقتصادي

تأمین رایگان مصالح پروژه مسکن محرومان


در نظر داریم همانطور که سیمان را به صورت رایگان برای ساخت مسکن محرومان اختصاص می دهیم، کاشی و سرامیک مورد نیاز برای پروژه مسکن محرومان را به صورت رایگان تأمین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید پرویز فتاح روز گذشته از 2 کارخانه کاشی پارس و کاشی و سرامیک سینا از زیرمجموعه های هلدینگ گسترش پایا صنعت سینا وابسته به بنیاد مستضعفان بازدید کرد.

در این بازدید رییس بنیاد مستضعفان با اشاره به میزان تولیدات این صنعت در کشور اظهار کرد: کشور ایران در جایگاه هشتم تولید این صنعت در جهان قرار دارد و با توجه به فراوانی انواع خاک به عنوان مواد اولیه مورد نیاز تولید کاشی و سرامیک، تمرکز بر روی این صنعت توانسته، مانع خام فروشی مواد اولیه در کشور شود.

فتاح با بیان اینکه هم اکنون 2 کارخانه در زیرمجموعه بنیاد مستضعفان، در این صنعت حضور دارند، گفت: این دو شرکت که از جمله شرکت های فعال در بازار سرمایه نیز هستند و مردم، بخشی از سهام این شرکت ها را در اختیار دارند، سالانه بالغ بر 13 میلیون متر مربع انواع کاشی و سرامیک و همچنین 3 هزار تن چینی بهداشتی تولید می کنند و تولیدات این 2 کارخانه توانسته 5 درصد نیاز کشور را در این حوزه تأمین کند.

وی با تاکید بر ارزآوری این صنعت برای کشور گفت: این صنعت علاوه بر جلوگیری از خام فروشی مواد اولیه، ارزآوری خوبی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین رایگان مصالح پروژه مسکن محرومان

تأمین رایگان مصالح پروژه مسکن محرومان