مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 12:502020-11-13اقتصادي

تعیین تکلیف قیمت بلیت هواپیما تا فردا/ افزایش نرخ نداریم


معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از تعیین تکلیف قیمت بلیت هواپیما تا فردا خبر داد و گفت: نرخ پروازهای داخلی افزایشی نخواهد داشت.

- معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری از تعیین تکلیف قیمت بلیت هواپیما تا فردا خبر داد و گفت: نرخ پروازهای داخلی افزایشی نخواهد داشت.

ابوالقاسم جلالی در گفت وگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت قیمت بلیت هواپیما و نتایج جلسات برگزار شده در این زمینه، اظهار کرد: تا فردا (شنبه) تکلیف قیمت بلیت هواپیما مشخص می شود و نتایج نهایی آن را اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: به نظر نمی رسد فردا افزایش قیمتی در نرخ پروازهای هوایی اعمال شود و تنها به ایرلاین ها اجازه می دهیم تا در گستره و دامنه نرخی گذشته به صورت کامل مانور دهند.

معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: مسافر باید همه کلاس های نرخی موجود را برای پروازهای داخلی در اختیار داشته باشد تا بتواند بر اساس آن تصمیم بگیرد با کدام نرخ و قیمت پرواز خود را انجام دهد، بنابراین ایرلاین ها اجازه ندارند هیچ یک از نرخ ها را حذف کنند.

جلالی تاکید کرد: در این راستا همه دستگاه های نظارتی مانند سازمان تعزیرات حکومتی ورود کرده اند تا بر اعمال نرخ قانونی روی پروازهای داخلی نظارت کنند و از این پس اجازه افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف قیمت بلیت هواپیما تا فردا/ افزایش نرخ نداریم

تعیین تکلیف قیمت بلیت هواپیما تا فردا/ افزایش نرخ نداریم