مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 آبان 1399 ساعت 13:252020-11-13اجتماعي

مشکل آبگرفتگی معابر کرمان به حداقل رسیده است


سرپرست شهرداری منطقه سه کرمان با اشاره به بارندگی های اخیر گفت: مشکل جدی در بارندگی های اخیر در سطح منطقه سه وجود نداشت.

- علی منظری توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طی سال های گذشته در زمان بارش باران شاهد آبگرفتگی در نقاط مختلف سطح منطقه از جمله میدان رسالت، نبوت و محدوده تقاطع غیر هم سطح الله دادی بوده ایم، افزود: به همت شبانه روزی نیروهای معاونت خدمات شهری منطقه بیش از 10 نقطه شناسایی و عملیات لوله گذاری، اتصالات، نصب پمپ، حفاری و انتقال آب به نقاط پیش بینی شده انجام شد.

وی ضمن قدردانی از حمایت های شهردار کرمان در اجرای این پروژه، به بازدید صبح امروز معاون خدمات شهری شهرداری از وضعیت آبگرفتگی سطح منطقه و اقدامات انجام شده اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با وجود بارندگی خوب طی 24 ساعت گذشته، شاهد مشکل آبگرفتگی جدی در سطح منطقه به خصوص نقاط لوله گذاری نبوده ایم.

وی ادامه داد: بارندگی های اخیر علاوه بر اینکه فرصت خوبی برای ارزیابی اقدامات انجام شده در این زمینه بود، باعث شناسایی نقاط دیگری شد که مقرر شد هرچه سریع تر نسبت به خریداری پمپ و نصب آنهاانجام شود.

سرپرست شهرداری منطقه سه همچنین از آماده باش نیروها و تعدادی تانکر جهت جمع آوری آب های سطحی حاصل از باران خبر داد و افزود: در صورت نیاز نیروها سریعاً به محل اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آبگرفتگی معابر کرمان به حداقل رسیده است

مشکل آبگرفتگی معابر کرمان به حداقل رسیده است